САХНОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Хмельницька область

СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ЗДІЙСНЮЄ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ: ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ТА ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ

Дата: 11.01.2023 13:40
Кількість переглядів: 146

Фото без опису

Згідно із Законом України №2620-ІХ від 21.09.2022 набула чинності оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», відповідно до якої уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві визначено Пенсійний фонд України.

          Враховуючи прийняті зміни, Пенсійний фонд України з 01.01.2023 продовжує виплату в розмірах і на умовах, на яких виплачувались до цього, наступні страхові виплати:

–    допомогу по тимчасовій втраті працездатності;

–    допомогу  по вагітності і пологах;

–    допомогу на поховання застрахованим особам, в т. ч. потерпілим на виробництві;

–    одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей.

          Особам, яким органами Фонду соціального страхування України вже було призначено страхові виплати, повторно звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно, фінансування таких виплат здійснюється Пенсійним фондом України на підставі переданих органами ФССУ справ отримувачів.

          Щомісячні страхові виплати виплачуються через установи уповноважених банків або національним оператором поштового зв’язку АТ “Укрпошта”, за місцем фактичного проживання отримувача, зазначеного у заяві отримувача. Одноразові виплати здійснюються уповноваженими банками.

          Проведена реформа у сфері соціального страхування дає змогу зробити процес нарахування страхових виплат більш прозорим, а також зручним як для роботодавців, так і для застрахованих осіб, зокрема, прийняті зміни забезпечать:

  1. подання заяви-розрахунку на виплату страхових виплат в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням кваліфікованого електронного підпису чи електронної системи BankID або через Портал Дія. Роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть оформляти заяву-розрахунок в паперовій формі та подавати її до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України або пересилати поштою; 
  2. підвищення доступності та ефективності сервісу, можливість звернення застрахованих осіб для отримання інформації до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України або через засоби вебпорталу електронних сервісів Пенсійного фонду України;
  3. скорочення з 10-ти до 3-х днів терміну фінансування Пенсійним фондом страхувальників для проведення виплати згідно з поданими заявками;
  4. проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірки правильності розрахунків страхових виплат та цільового використання коштів;
  5. подання заяв-розрахунків роботодавцями без укладення з Пенсійним фондом України договору про визнання КЕП, як це було передбачено раніше;
  6. повну автоматизацію та цифровізацію нарахування всіх страхових виплат, застосування централізованого призначення за екстериторіальним принципом.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь